Halaman

Khamis, 24 Disember 2020

Sharing Tentang Ghostwriter.

     

Pe    rnahkah anda mendengar atau membaca tentang Ghostwriter. Alhamdulilah hari ni saya ada terjumpa serba sedikit berkenaan istilah baru ni bagi saya. Sebenarnya apa itu Ghostwriter? Mudah katanya Ghostwriter ini adalah satu servis dimana satu pihak lain akan membayar kita atas apa yang kita tulis. Lagi nak senang faham macam penulis upahanla gitu. Sekarang dengan menulis pun boleh dapat duit tau. Sebenarnya menulis ni pun bukan sekadar nak dapat duit sahaja bahkan banyak lagi manfaat yang lain. Jadi kalau ada antara kita yang suka menulis dan berhasrat untuk mencuba servis ni dipersilakan. Saya baru sahaja terjumpa tentang benda ini yang saya rasakan sangat menarik. Pada yang berminat untuk menceburi bidang penulisan hendaklah selalu menulis. Mudah-mudahan dengan cari ini kita akan memperolehi banyak manfaat dan bertambah kualiti tulisan kita. Sekian sahaja daripada saya buat kali ini. Pada yang ada maklumat lanjut tentang benda ni bolehlah share dekat komen.

  

Tiada ulasan: