Halaman

Khamis, 28 Januari 2021

Baca Dapat Duit?

Assalamualaikum dan salam sjahtera saya ucapkan. Selamat datang kepada para pelawat laman saya. Anda boleh terus mengikuti blog ini kerana banyak manfaat yang akan anda dapati. So, hari ni saya nak share satu cara nak tambah pendapatan kita. Maklumlah sekarangkan musim PKP yang saya rasakan semuanya susah dan ramai yang diberhentikan kerja. Jom saya bantu anda. Baru-baru ni saya ada download satu aplikasi yang saya juga search kat internet. Nama aplikasi tersebut adalah Buccmach ataupun Cashzine. Anda pernah dengar tentang aplikasi yang boleh buat duit ni? Jika anda seorang yang suka membaca terutamanya sekali bacaan berkenaan berita ataupun news, jadi sangat moleklah anda dapatkan aplikasi ini. Oleh kerana saya nak bantu anda hari ni, saya akan kongsikan serba sedikit tentang cara bagaimana anda boleh buat duit dengan aplikasi ni. 1. Tekan link yang disediakan kat bawah tu. 2. Install aplikasi tersebut. 3. Kemudian register je sama ada gunakan emel ataupun facebook. 4. Lepastu masukkan code: 26677765 dekat bahagian enter invitation code dekat me. 5. dan anda mulakanlah membaca berita-berita yang ada kat situ. Kalau seeloknya anda bacalah penuh berita tu barulah naik coin anda. 6. Dah baca tekan kat reading reward tau. Nanti keluarlah bunyi syiling tu. 7. Ingat tau mula-mula anda akan dapatkan hasil ataupun duit anda dalam bentuk coin lepastu dah cukup targetnya bolehla anda cashout dalam akaun bank anda. Akhirnya, nasihat saya siapa yang nak gunakan aplikasi ni, dah install usahalah sungguh-sungguh supaya anda capai target yang disediakan. Okay nanti kita update tentang aps ni ya. Klik link ni tau: https://cashzinedownload-jzc6w32blq-an.a.run.app/download_1.html?ggc=26677765%7C1%7C3%7C257&t=1 ataupun copy je kat brouser korang. Jangan lupa share kat orang lain gak tau.

Tiada ulasan: