Halaman

Khamis, 11 Februari 2021

Santai Tapi Sampai.

Asalamualaikum kawan-kawan, apa khabar anda semua. Hari ni aku nak buat post santai je. Pertamanya aku nak update la setakat mana perkembangan aku. Eh, Macam artis pulak? Okay aku sekarang ada buat live dekat page Humanity Hike setiap hari Jumaat jam 10 pagi. So, dekat situ aku diminta baca satu hari satu mukasurat. Satu hari satu mukasurat? Baca surat khabar ke? Ke baca apa? Jauh sekalilah surat khabar tapi kalau anda semua akupun ada update sedikit berita dekat page facebook aku. Nanti anda boleh pergi je kat situ. Aku diminta baca alquran satu Hari Satu Mukasurat. So, kalau anda nak baca alquran bersama aku bolehlah search dekat facebook tu page Humanity Hike. Di samping baca alquran, bolehlah juga aku share tips ke, sharing ke kat situ. Last but not least, aku ada juga channel Youtube aku tau. So, kalau korang nak tengok video #Jomtadaburquran Ep 19 bolehlah tengok kat situ. Jangan lupa subscribe dan share sekali tau. Ni linknya: https://youtu.be/qGB9q7lL_xk

Tiada ulasan: