Halaman

Selasa, 5 Mei 2020

Dah ada Ig ahmaddanial946


Asalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog saya. Kita telah tiba di 12 Ramadhan 1441 Hijrah. Bagaimana puasa kita? Bagaimana amalan kita yang lain?
Pada kali ini saya ingin berkongsi berkenaan satu media sosial yang agak popular terutamanya dalam kalangan anak muda iaitu Instagram. Tentunya anda semua sudah ada akaun instagram ni kan? Sebenarnya saya telah Berjaya membuat akaun instagram ni. Tak tahu macamana hati ni nak sangat buat Instagram ni. Jadi hari ini saya telah Berjaya membuat salah satu fungsi dalam Ig ni. Antaranya buat live di Ig dan VC [Video Call] dalam Ig. Jadi bolehlah tengok live saya nanti di Ig dan boleh kita Go Live With bagi siapa yang sudi. Untuk detail macamana nak buat live dan Vc di Ig ni, nantilah kita kongsi…

Tiada ulasan: