Halaman

Selasa, 26 Januari 2021

Jom Berkenalan.

Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada anda semua. Izinkan saya memperkenalkan diri saya serba sedikit terlebih dahulu. Sebelum tu terima kasih banyak kepada anda kerana sudi mengunjungi blog ini. Teruskan kesetiaan anda bersama saya. Pertamanya nama saya adalah Ahmad Danial Mohd Sani. Saya berasal dari Seri Kembangan, Selangor. Saya seorang Oku Penglihatan ataupun lebih detail adalah orang buta. Saya berumur 27 Tahun. Buat pengetahuan anda sekalian, sekarang saya sedang belajar dalam peringkat ijazah di salah satu university tempatan Di Malaysia. Kalau anda nak teka, sila reply kat komen. Saya bersekolah rendah di sebuah sekolah khas iaitu Skpk Jalan Batu, Kuala Lumpur. Seterusnya, saya menyambung ke sekolah menengah di Smpk Setapak, Kuala Lumpur. Saya rasa setakat ni dulu penulisan untuk kali ini. Saya akan menceritakan lagi perjalanan saya sehingga sekarang. Let’s through my journey… B Akhirnya,

Tiada ulasan: