Halaman

Isnin, 2 Januari 2012

Salam tahun baru 2012

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia kepada semua pengunjung blog ini. Sebelum apapun saya ingin memohon kemaafan kerana kebelakangan ini saya tidak membuat catatan istimewa untuk anda.

Tarikh 1 Januari 2012 telah menjelma. Jadi perkara yang saya ingin ketengahkan tentulah tentang azam atau matlamat anda pada tahun baru ini.

Sebenarnya, azam ini bergantung pada diri anda sendiri kerana diri anda yang tahu apa yang anda inginkan dalam hidupmu iaitu berada di takuk lama atau sebaliknya.

Orang ramai senang berbicara mengenai azam tetapi apakah azam mereka telah terlaksana? Pastikanlah tahun baru ini memberikan semangat yang baru kepada anda semua untuk berubah dari satu anak tangga menuju ke anak tangga yang lebih tinggi lagi.

Betulkan yang biasa dan biasakan yang betul. Renunglah kata-kata ini walaupun kata indah ini selalu anda dengar.

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat tahun baru 2012 kepada semua. Diharapkan tahun baru ini memberi sinar kebahagiaan untuk kita semua.

Saya ingin me

Tiada ulasan: