Halaman

Jumaat, 20 Januari 2012

Seorang lagi rakan blogger

Assaalamualaikum dan selamat malam semua.

Terlebih dahulu saya ingin memohon kemaafan kerana telah lama kita tidak bertemu dengan catatan yang terkini. Hal ini mungkin disebabkan keadaan dan masa yang tidak menginzinkan.

Ucapan terima kasih juga saya tujukan kepada pengunjung-pengunjung yang sudi mengunjungi blog ini.


Sedang saya mengunjungi blog rakan-rakan saya tertarik dengan catatan di blog Coretan istimewa untuk semua. Catatan memberitahu saya bahawa bertambah lagi ahli blogger cacat penglihatan.

Blogger baru ini juga merupakan rakan saya di Smpk Setapak. Beliau ialah Mohamad Fairus bin Azmi.

Ucapan tahniah saya ucapkan kepada veliau. Semoga beliau terus menulis dan memberikan idea-idea yang bernas kepada kita semua.

Itu sahaja untuk catatan pada kali ini. Semoga kita berjumpa lagi.
Oh, Sebelum terlupa selamat bercuti tahun baru cina kepada rakan-rakanku.

Tiada ulasan: